11 Kasım 2014 Salı

Dikkat Mark çıkabilir!

Facebook'ta Mark Zuckerberg hakkında atıp tutarken dikkatli olun. Kendisi yorumlar altında tedbil-i kıyafet geziyor. Sizi yakalayabilir!

Facebook, geçtiğimiz günlerde, ebola ile mücadele etmek için bir sayfa oluşturdu. Bu sayfa, kullanıcıları ebolayı durdurmak için çalışmalarda bulunan Kızılhaç, Save the Children gibi kuruluşlara yönlendirmeye yarıyor. Başlıkta şöyle diyor: ‘Birlikte ebolayı durdurmaya yardımcı olabiliriz. Mücadeleye katılmanın vakti geldi. Bu hastalığı durdurmak ve hayat kurtarmak için orada çalışan kahramanları destekleyelim.’
Facebook CEO’su Mark Zuckerberg ise, geçtiğimiz günlerde şirketinin ebolayla mücadele için Unicef’le birlikte çalışacağını duyurdu.

BEN 25 MİLYON DOLAR  BAĞIŞLADIM AMA UYGUN MU SANA? YANİ...

Hikâyenin devamı ise son derece ilginç ilerliyor. Bir Facebook kullanıcısı, Zuckerberg’i şirketinin reklamını yapmak için ebolayı kullanmakla suçlayınca, hiç beklenmedik bir şey oldu. Mark Zuckerberg, bu kullanıcının yorumuna bizzat cevap verdi!
Mesele şu şekilde cereyan etti:

Pepe: Facebook herkese bağış için bir çağrıda bulunuyor ama Facebook ne kadar bağışta bulundu? Bu bana bir kez daha bir çeşit pazarlama hamlesi gibi geldi.
Mark Zuckerberg: Ben kişisel olarak 25 milyon dolar bağışta bulundum, Facebook ise etkilenmiş bölgelere internet bağlantısı sağlayarak milyonlarca daha fazlasını…

(hürriyet.com.tr)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder